Vraag en antwoord
Hoe plaats ik een bestelling?
Dit zijn de stappen:
- Zoek je gewenste product;
- Plaats het product in je winkelwagen door op de grote bestelknop te klikken;
- Wanneer je winkelwagen volledig is klik je op “Afrekenen”;
- Laat ons weten wie je bent en waar we de bestelling mogen afleveren, klik op “Doorgaan”;
- Plaats eventueel bij bestelnotities de gewenste leverdag(en).
- Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op “plaats bestelling”;
- Nadat je in een veilige omgeving de betaling hebt voldaan keer je terug op de website;
- Gefeliciteerd met jouw aankoop!
- Vanaf dit moment nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor het lever moment.
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, boven de bestelknop. Hier vind je altijd de meest actuele beschikbaarheid van het product.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met ons om dit te regelen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Momenteel is dit nog niet mogelijk. Wij nemen contact met je over het bezorgmoment en je krijgt van ons een tijdsvlak waarin wij leveren. Mocht er tussentijds iets veranderen nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Wat als mijn bestelling beschadigd of incompleet aankomt?
Wij streven ernaar om op moment van leveren samen met jou je bestelling te controleren, zo kan er niks fout gaan! Mocht het het toch gebeuren, dan lossen wij dit zo snel mogelijk op en bespreken dit op het moment zelf.